درمان با قرآن و دعا

نحوه درمان با اسامی خداوند و آیات

نحوه درمان با اسامی خداوند و آیات

یکی از درمانهای مهم، درمان با اسامی خداوند متعال است. از یک موسسه انرژی سنجی در آمریکا با آیت الله تبریزیان تماس گرفتند و گفتند که ما با اسامی خداوند درمان می کنیم. ما به بیمار میگوییم که به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه اسامی خداوند، مانند “کریم”، “رحیم” و “رحمن” را تکرار کند و به بیمار در همان زمان دستگاه انرژی سنجی را وصل می کنیم و به این ترتیب متوجه میشویم که هر اسمی روی چه نقطه ای از بدن تاثیر میگذارد. بطور مثال یک اسم روی قلب اثر می گذارد، یک اسم روی کلیه اثر میگذارد، یک اسم روی کبد اثر میگذارد، یک اسم روی پا اثر میگذارد و حتی جالبتر این بود که میگفتند: برخی اسامی خداوند در درمان کچلی نیز موثر بود.

از موسسه دیگری به آیت الله تبریزیان زنگ زدند و گفتند که ما با سوره “یس” بیماران خود را درمان میکنیم. ایشان پرسیدند که آیا شما مسلمان هستید؟ گفتند نه، ما مسیحی هستیم. منتهی بیماران مسلمان و غیر مسلمانی که به ما مراجعه می کنند، مرتب برای آنها سوره “یس” پخش میکنیم و به این شکل آنها را درمان میکنیم.

نتیجه کاربردی

در توضیحات بالا خواندیم که برخی از موسسات انرژی سنجی در آمریکا، با تکرار اسامی خداوند به درمان بیماران می پردازند. حال اگر مانیز این دستگاه انرژی سنج را تهیه کنیم و با آن به درمان بپردازیم، چه نتیجه ای حاصل می شود؟

استاد تبریزیان معتقد است که استفاده از این دستگاه انرژی سنج، کمک شایانی به بالنده شدن طب اسلامی میکند. و درب بسیاری از بیمارستانها، درمانگاهها، مطبها و داروخانه های غیر لازم را می بندد!

اکنون این پرسش مطرح میگردد که استفاده از این دستگاه انرژی سنج، چه ارتباطی به بالنده شدن طب اسلامی دارد؟ ایشان برای روشن شدن این مطلب مثالی زده اند:

دعای جوشن کبیر، حاوی ۱۰۰۰ اسم اعظم الهی است. حال اگر هر یک از این اسامی اعظم الهی را به بیمار بگوییم تا تکرار کند و همزمان نیز دستگاه انرژی سنج را به بدن او متصل کنیم، این دستگاه محل تاثیر امواج و انرژی دعا بر اجزای بدن بیمار را نشان می دهد. و ما به این صورت میفهمیم که کدام اسم الهی در درمان کدام بیماری تاثیر دارد. بنابراین این گونه قادر به یافتن ۱۰۰۰ درمان برای حداقل ۱۰۰۰ بیماری خواهیم شد. همچنین اگر به بیماران بگوییم که آیات قرآن را تکرار کنند و همزمان با دستگاه انرژی سنج محل تاثیر انرژی آیات را بررسی کنیم، به تعداد آیات، روشن درمانی جدید خواهیم یافت.

حال اگر تمام آیات و ادعیه را مورد بررسی قرار دهیم و متوجه شویم که کدام دعا و آیه برای درمان کدام بیماری موثر است، بدون شک قادر خواهیم بود تمام بیماریها را با ادعیه و قرآن درمان کنیم.

بنابراین، این حدیث پیامبر صل الله و علیه و آله که میفرمایند:”دعا، تمام بیماریها را درمان میکند.”، محقق می شود. و وقتی این امر محقق شود، مردم به بیمارستانهای طب اسلامی که با دعا و قرآن و با حداقل هزینه و بدون عوارض درمان میکنند، هجوم خواهند آورد و این مسئله باعث خواهد شد که بسیاری از بیمارستانها، درمانگاهها، مطبها و داروخانه های غیر لازم تعطیل شوند.(که البته این امر چون با منافع وزارت بهداشت کشور ما که کاملا مافیگرایانه مدیریت میشود، مطابقت ندارد و از این فعالیتها پیشگیری خواهد کرد. و این جای تاسف دارد که در کشوری اسلامی شاهد زورگوییهای وزارت بهداشتی هستیم که زیر نظر صهیونیستها مدیریت میشود.)

در اینجا من ( استاد تبریزیان) از کلیه کسانی که هدفشان نشر و گسترش معارف اهل بیت علیها السلام است و همچنین کسانی که علاوه بر این هدف، به دنبال منافع مادی و سرمایه گذاری مطمعن هستند، میخواهم که این دستگاه را تهیه و درمان با دعا و قرآن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

درمانهایی که در مفاتیح آورده شده است، درمانهایی است که اهل بیت علیه السلام، با استفاده از علم الهی و لَدُنّی خود، بدون استفاده از دستگاه انرژی سنج و با توجه به فرصتهایی که برایشان پیش آمده است، برای ما بیان کرده اند. ولی چون فرصت آنها اندک بوده است، نتوانسته اند تمامی آیات درمان را برای ما بازگو کنند. پس امروز بر ما لازم است که با استفاده از این دستگاه انرژی سنج، تمام آیات و ادعیه درمانی را شناسایی کنیم و در بیمارستانهای اسلامی به روش های قرآنی درمان کنیم.

منبع: درمان با اسامی خداوند : ۱۰۰۱ درمان-حسن زرقانی ص۳۲

 

اسماء خداوند چه تاثیری بر درمان میگذارند؟

درمان با آیات و سوره های قرآن

آمریکایی‌ها برای شفا به دعا رو می‌آورند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *