درمان بیماریهای غدد و کیست

درمان کیست و غدد و چربی های زاید در بدن

درمان کیست های زیاد در بدن

درمان کیست و غدد و چربی های زاید در بدن

در نگاه طب مدرن وجود کیست ها در بدن امری متداول است و ممکن است در هر جای بدن و در هر سنی بروز کند. کیست ها در اندازه های مختلف ایجاد می شوند؛ ممکن است تنها زیر میکروسکوپ قابل مشاهده باشند و یا اینکه آنقدر رشد کنند که جایگزین اندام ها و بافت های طبیعی بدن شوند.

علائم، نشانه ها و طریقه تشخیص کیستها

گاهی اوقات خود فرد وقتی توده ای غیر عادی در بدن خود حس می کند، می تواند آن را احساس کند. بطور مثال، کیست های پوستی یا بافت های زیر پوست معمولاً قابل مشاهده میباشند. کیست های غدد پستانی (سینه ها) نیز ممکن است قابل لمس باشند بطوری که وقتی با انگشتانتان به آن ناحیه دست بزنید، آن را احساس می کنید. کیست های اندام های داخلی مثل کلیه ها یا کبد ممکن است هیچ علامت و نشانه ای نداشته باشند و توسط خود فرد قابل تشخیص نباشند و با آزمایشات مشخص می شوند.

درمان کیستهای زیاد در بدن با طب اسلامی  

جهت درمان وجود کیست های زیاد در بدن ، طب اسلامی راه حل مناسبی قرار داده که با داروی گیاهی براحتی قابل درمان است. طبق نظر استاد تبریزیان برای رفع کیستهای بدن، باید دستور زیر را انجام داد:

نحوه مصرف دارو برای ازبین بردن کیستهای زیاد بدن

دو قاشق غذاخوری سداب در دو لیوان آب جوشانده شود تا به یک لیوان  برسد و سپس آن را صاف کنید و بیست گرم تباشیر آسیاب شده در آن حل کنید و شب موقع خواب میل کنید.

تدابیر دارویی غدد و چربی های زاید بدن

 

 

 

نوشته های مشابه

11 دیدگاه در “درمان کیست و غدد و چربی های زاید در بدن

  1. ابوالفضل گفت:

    سلام. من در سایت دیگر دیدم ک برای کیست در هر نقطه از بدن یه نوع نوشته مثلا با آب سنا یا آب مرزنجوش یا… با سداب برای همه کیست ها جواب میده؟

    1. سلام
      بله همین سایت نیز برای هر کیست یک نوع درمان خاص وجود دارد میتوانید از منوها مشاهده کنید. همراه با سداب برای مواردی هست که کل بدن درگیر کیست شده باشد.

  2. یاسمین گفت:

    سلام برای درمان کیستهای چربی که درسر وکتف دراومدن وبزرگ هم شدن یعنی ده سالی میشه که هستن بااین روش سداب وتباشیر جواب میده یااینکه درمانش فرق میکنه
    اگرفرق داره لطفا راه حلشو بگین ممنون میشم چون خیلی وقته درگیرشم به قدری بزرگ هستن که ازروی لباس وروسری مشخص هستن

    1. سلام همراه این موارد ضاف کننده خون، بلغمزدا و طریفل هم مصرف کنید لطفا

  3. معصومه گفت:

    سلام ببخشید من تو گلوم کیست دارم خیلی نگرانم چکار کنم گفتن مرزنجوش با تباشیر و داروی امام رضا با تباشیر استفاده کنم این راه کوچیک میکنه لطفا کمکم کنین

    1. سلام بله باید این موارد رو مصرف کنید و کم کم جواب میگیرین.

    2. ناشناس گفت:

      تباشیر به همراه داروی امام کاظم علیه السلام برای گلو مفید است و درمان می‌کند

  4. ناشناس گفت:

    سلام خواهش میکنم جوابمو بدین .من در ناحیه تناسلی داخل لابیای ماژور ی چیزی مثله کیست هست نه جوشه نه تاول رنگ پوستمه و برجستس وقتی بهش دست میزنم یکم درد و سوزش داره درمانش چیه ؟اندازه نخود کمتر …من ب طب سنتی اسلامی اعتماد دارم ولی طب نوین نه چون خطراتش زیاده با جراحی و …دستکاری میکنن و بدتر میشه .لطف کنید جوابمو بدین ممنونم

    1. سلام
      باید تباشیر و اب کدو مصرف کنید. جهت دریافت مشاوره با واتساپ ۰۹۱۱۹۱۱۰۹۹۳ ارتباط برقرار کنید

  5. موحد گفت:

    سلام. در خیلی از جاها بسته به طبع نفر راه حل ارایه میشه ولی در اینجا از طبع خبری نیست؟
    مصلح تباشیر عسل هست، برای توده‌های وربی در کل بدن به تظرتون اگر عسل طبیعی باشه از آب سداب بهتر نیست؟

    1. سلام اونی که شما میفرمایید نظر طب سنتی هست بزرگوار. اما ما که طبق تدابیر طب اسلامی درمان ارائه میکنیم و بخوبی هم نتیجه داده، تباشیر درکل برای کسیتها هست و با استفاده از سداب ، تباشیر حرکت میکنه به سمت کیست چربی. سداب نقش حامل داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *