درمان بیماری های زنانه

درمان کیست رحم و تخمدان

درمان طبیعی کیست رحم و تخمدان

درمان کیست رحم و تخمدان در طب اسلامی: علت کیست در خانمها ناشی از آلودگی خونی و دیگر مشکلات آن است. خون آلوده موجب دما، جوش و کیست می شود.

کیست موجود در رحم یا تخمدان موجب عدم زایمان و ناباروری در خانم ها می شود. خانمهایی که زیاد زایمان می کنند و فرزندآوری بیشتری دارند، کمتر مبتلا به برخی بیماری ها می شوند. زیرا تخم دان و رحم با زایمانهای مجدد فعال شده و خون را به میزان بیشتری به رحم پمپاژ خواهند کرد. این نکته را نیز یادآور می شویم که عدم بارداری و فرزند آوری موجب ابتلای زنان به بسیاری از بیماری ها ازجمله: توده سینه، کیست تخمدان، میوم، فیبرم و … می شود.

طبق نظر استاد تبریزیان در طب اسلامی، برای درمان کیست رحم و تخمدان  باید موارد زیر را مصرف کرد:

  • سویق عدس
  • — داروی اذخر (عفونت زنان) همراه با تباشیر هندی (داروی اذخر را در ظرف بزرگ پر از آبی بریزید و بجوشانید. سپس تباشیر را به آن اضافه کنید و پس از کمی خنک شدن آب، در آن بنشینید. توجه کنید که میزان آب باید انقدر باشد که وقتی در آن مینشینید تا ناف برسد.)
  • — اگر با وجود کیست دچاد ناباروری شده اید باید تباشیر را به همراه آب شاهین نیز مصرف کنید.(تباشیر را به شکل خوراکی با آب سبزی شاهین مخلوط کرده و بخورید)

با انجام دستورات فوق براحتی می توانید کیست را درمان کنید و نیاز به داروهای شیمیایی و مضر را ازبین ببرید. داروهای فوق کاملا گیاهی بوده و هیچ ضرری برای فرد نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “درمان کیست رحم و تخمدان

  1. نگار گفت:

    سلام میشه تبتشیر وشاهی خوراکی را در دوران پریود استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *